tjo tjo :D <3

Nu ska jag försöka att va lite aktiv på bloggen igen ! :D


Jag funderar på ett ''seriöst-skit-and-shiit-snack'' med den jag gillar & som jag vet känner samma sak. Men alla mina små vänner här & uta i vilda världen vet ju om att det är något svårt att försöka med det. Eller att bara be en person hänga med en för du vill snacka seriousshiit.  Ska försöka. Men att försöka vet jag att det inte räcker. Jag ska göra det , om så publik krävs ! Men folk håller på & pressar en med ; '' meeen åååhh ! kan ni inte bara ta & bli tsm ? ni skulle va så sjukligt gulliga tsm ! '' Medans de själva e lika fega när det kommer halvägs i mål.

& jag svär folket , jag har en dröm , jag ska ha en av sveriges största bloggar , jag ska bli hundpsykolog , jag ska komma in på hundgymnasium , jag ska få mitt livs kärlek på knäna för mej & jag ska få uppleva mirakel.





sghd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0