Jag är nästan smart !

Tjoho bloggen & alla trevliga bloggläsare ! :D

Jag har kommit på att för att det i huvudtaget ska bli några inlägg ska jag lägga in inlägg på helgerna ! :D

& jag funderar på att klippa mej som Kenza & färga håret lite blont & klippa upp det liite mera & då har jag exakt samma frilla som Kenza ! :D Fast jag får låta håret växa några cm till innan jag får den härliga längden hon har på sitt hår.
& jag fattar inte varför folk klagar på att hennes blogg är en skvaller blogg ? Jag har inte sett ett ända skvaller på hennes blogg. Men därimot på Bellas blogg är där skvaller. Jag kan säga att jag diggar Kenza sjukt mycket ! Bella skryter om sina dyra inköp & hur dyrt det är över allt , men hon har ju givetviss råd att köpa det eller åka dit. Kenza gör inte så. Hon åker överallt för att förverkliga sina drömmar. Det gör inte Bella. Jag vet inte vad hon gör med sin blogg igentligen. Kenza skriver om hennes väg till hennes dröm. Det tycker jag är något vettigare än skryta om hur mycket pengar man har ! Ni får tycka vad ni vill , men detta e helt & hållet min åsikt !





sghd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0