Förlåt ! <3

Förlåt bloggen & alla bloggare som kickar in att jag har varit dålig på att uppdatera men det är dt med skolan. Inte dt ni tror. Jag & inga fiender i skolan , e vän med allt & alla. Jag e så jävla glad ! Kärleken e inte hopplös för mej ! Fredde kan ta & dränka sej , inte bokstavligt talat , men jag har känslör för en annan & dt e jag glad för ! 99 % av hela skolan vet vem & han med. Dt e såå nära ! Jag kan göra vad som helst för ahn ! om så publik krävs ! Han e min värld utan att va min ! Men jag vet att han tkr samma sak om mej , men ändå. Dt e ngt visst med kärleken .. Den e så jäklarns svårfångad ! alla tkr vi ska bli tsm , & dt tkr vi båda med men vafan , hur lätt är dt p en skala från 1 till 10 mina vänner ? att äns bara snacka om dt med han får mej att bli tomaternas tomat liksom .. Men som sagt ;

I Guess it's Up to Me ..





it6t6t6t6t6t6u








sghd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0