Väldigt socialt (:

Tjosan i trosan folket :D

Jag har ett g & är fruktansvärt trött på att aldrig hitta någon man bara kan sätta sej på bussen i 10 minuter & sedan är man framme. & jag e trött på att mina päron stoppar alltid för mej när jag vill träffa något g . De ska till en massa massa för att jag ska få träffa Fredde nu härva. Men va fasen då ? Vill träffa killen igen , men lär aldrig bli av.

& dessutom börjar skolan imon , kommer dö vid bara tanken imorron , elr jag gör det redan , gå upp så tidigt på morronen -,-



sghd

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Jag är hemma bara :P du då? händer det ngt kul i veckan? =)

2009-08-17 @ 01:13:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0