tjosan (((:

Har inte kunnat skriva här då skolan tar så mycket tid. Men i hlegen ahr jag varit med stina. Vi körde fyrhjulingen hela helgen ! Jag älskar att känna hur allt bara lossanr & man bara kör & tatr ut all ilska ! Så jävla härligt !

Men nu till något annat , Fredde [ My Love Story Boy ] vill att jag kommer hem till han någon helg , ganska snart. Men mina päron , vad ska de säga ? & allt med skolan , jag vet itne om de går med på dt , elr de kanske gå lättare med på dt nu. Vet inget , men ändå allt.  Så jäkla jobbigt . De ända som förstår är på långt håll & den andra på nära håll , men jag träffar inte henne så ofta som jag vill kunna. FuckThis .. 






sghd

Kommentarer
Postat av: ;) <3

Vilka förstår ? :O

2009-09-02 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0