Tjo! :DDDD

Tjo folket !

Nu har jag varit nere & druckigt kaffe med farmor , & ätigt glass med hunden (: <3

& ja,  jag dricker kaffe, men med mjölk, det e faktigst gott :D <3

& ja , jag & min hund delade på en packet glass , men hon åt det jag inte orkade XD <3

& nu tänkte jag berätta att jag har kommit på hur min stil är ! :D Det är helt jävla grymt ! Har itne kommit på det innan , men nu ! Det är glada 50-60 talet stilen , älskar det ! Tänker skaffa frillan med , nej . jag skojjade ! x) Men det e snyggt , oavsett om det var gårdagens mode , kan jag inte släppa det ! Tänker bo i mina skjortor & mitt röda skärp resten av livet ^^

& nu ska jag komma till lite vettigt , jag är kär & galen. Har överskottenergi , kan inte sova , är för kär. Kan inte göra något tråkigt eller något som inte är vildt , är för kär. Har någon annan råkat ut för detta ?

Jag lyssnar på The offspring - Walla Walla , den låten är bara för jävla gó ! :D

& jag slog nyss i huvudet i bordet när jag skulle ta upp en penna ! XD XD XD





sghd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0