Sorry ! <3

Sorry folket att jag har varit dålig på att uppdatera , men har varit i skåneland & träffat Ellen den sötnosen igen ! :*  
Jag träffade hennes vänner , & de va shyssta ! :D <3  Sen träffade jag hennes kille & hennes killes kompis. & jag har

 blivit helt galen i hennes killes kompis! ''o  Jag kanske ska säga att jag & min kille har gjort slut & jag hade grymt goda skäl till det med !

Men i alla fall , Fredde , min kompis killes kompis , e sjukt snygg , grymt shysst & han lyssnar på en salig massa bra musik ! :D  Alltså , Dead by April ! :D Det trodde ni minsan inte om lilla mej som älskar rosa ! :*

Men men , som sagt , jag har blivit förälskad på min lilla tripp ner till skåneland. Ska antagligen träffa han på någon festival i skåneland den 28 eller 29 , om jag får med mej någon ^^

Men kanske kan se om jag kan & lyckas få skjuts med. Skulle sjukt gärna vilja träffa den killen igen ! ((((:

Funderar på att kanske fråga han om jag itne kan sova hos han , skulle va lite nice , för att ha träffat någon 1 gång & kan inte släppa tankarna från den killen, tänk er , jag tror från & med nu på ; Kärlek Vid Första Ögonkastet
 
Det va så jäkla sjukt , när han gick in genom dendära dörren trodde jag seriöst mina ögon skulle hoppa ut på kuppen , har aldrig sett en sån människa , så jäklarns snygg & söt på samma gång va något helt nytt för mej. Bara att få känslan ,

var helt nytt för mej , har aldrig känt så förut. En kille kommer in i mitt liv , rent ut sagt från en röd dörr , & rött e kärlekens färg & han kommer från den ! Kan ni tänka er ? Min största kärlek kom från säkert självaste Afrodites dörr ! Eller när han

 lutade sitt huvud mot min axel , har aldrig mått så bra i hela mitt liv , fast än att jag hände massa shiit då. Han bara tog bort det bara sådär , jag var helt jävla avslappnad. Jag bara njöt för varje minut han gjorde det.

Skulle göra vad som helst för den killen , det är Kärlek Vid Första Ögonkastet , Killen i Mitt Liv & Killen i Min Egna Lilla Värld.

Sånt som bara finns i filmer & böcker har jag hittat , något helt perfekt , något man bara kunde drömma om. Men han bor ju inte precis närma  mej. Det kan ingen säga. Att avstånd ska va så jäklarns kneppigt ! Jag hade kunnat åka

ner till skåneland typ varje , varanan helg , när skolan e igång & allt , bara för att få kolla på han. Men jag måste ju självklart få träffa han ! Det är ett måste ! Men då kommer säkert mina päron med att de vill träffa pöjken först.

Det är alltid så. Jag får aldrig komma någonstans där det finns killar om de inte har träffat de någon gång. Jo visst, det är helt okej att de är rädda om mej , men de behöver inte vara överbesykydande heller för den delen.

Men nu ska jag ta & fixa lite annat på bloggen , så ni får höra mera senare om hur min romans går ! :*






sghd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0